1. (Source: ruthwilson, via lydiaamartin)

     
  2. broad city drugs cw i love u so /SO/ much this show is all that matters tbh


  3. "it’s a real hot to see Ackles flex those same muscles" ~Jared speaking about Demon Dean

     
  4. jared padalecki spn for ts /whispers softly DON'T DON'T DO THIS I'M NOT READY NOT READY [HEAVY BREATHING] also really jared really yes i bet we all want to see jensen flex those muscles


  5. i start training for my new job tomorrow haha ha who’s nervous not me totally not me at all

     
  6. personal stuff

  7.  
  8. seascapes


  9. riyal:

    *aggressively tries to get you to fall in love with me* 

    (via aetolianartemis)

     
  10. hahaha ha i don't think i could get anyone to fall in love with me pls

  11. qtav:

    Sea ice by Randy

    (via harvspectr)

     
  12. seascapes photography i think i already reblogged this but i can't remember idc

  13. I came here from Romania when I was 12 years old. I had an accent. High school was tough a little bit for a few years. I wanted to fit in. I wanted to be liked. I wanted to be good-looking. I wanted to be popular. I spent a lot of time thinking, “What are these people going to think of me?” but I think part of developing a strong sense of self is that you have to kind start to trust in yourself.  

    (via winterbastian)

     
  14. sebastian stan sweetheart with slammin thighs and bedroom eyes i'm obligated to reblog this every time i see it i don't give a fuck my blog is pretty crap anyway so i might as well do what i want

  15. try the mongolian draw

    (Source: herosargent, via lycantrophies)

     
  16. allison argent teen wolf goddess YOU DESERVED SO MUCH DON'T FUCKING TOUCH ME

  17. (Source: dailybroadcity)

     
  18. broad city this fucking show kyoubin this show is all that matters to me most days tbh goddesses of my life pls can i marry the both of you if you were okay with that i can dream right?


  19. sorry about my blog. i’m still on hiatus and will be for awhile. the only time i have internet is for an hour on the weekend and whenever a place has free wifi and i remember to take my computer with me, so assume that i will be gone for a long time and that my blog will be mostly inactive. sorry ;; i miss all of you so much!

     
  20. personal stuff